Rabu, 2 Oktober 2013

PROSIDUR PENGGUNAAN SAUNA PANTS

Berikut adalah 5 langkah mudah menggunakan sauna pants kami..terima kasih kerana membeli produk kami-SpaSauna

1. Pakai sauna pants seperti yang ditunjukkan.-tidak digalakkan memakai seluar yang terlalu tebal didalamnya


2.Tekan punat Mode untuk mengaktifkan controller.

3.kemudian, apabila lampu sedang menyala pada mode 'Time' gunakan button ke atas ke bawah untuk set masa yang diinginkan.*jangan lebih 20minit untuk satu sesi..digalakkan berhenti seketika dan biarkan sauna pants sejuk dahulu sebelum menyambung kembali sesi sauna.

4.Guna button Mode kembali untuk set masa, apabila lampu sudah bernyala pada mode 'Temp' bermakna masa sudah boleh diset. Guna button ke atas dan ke bawah untuk menukar suhu. namun digalakkan jangan melebihi bacaan 55.

5. Tekan button start untuk memulakannya..'Selamat bersauna'
*penggunaan yang berterusan dan mendesak akan merosak sauna pants anda..pihak kami tidak akan bertanggungjawap jika anda kerosakkan sauna pants adalah berpunca dari kesilapan pengguna...*dan nasihat kami kepada pelanggan yang mempunyai badan bersaiz XL dan ke atas adalah digalakkan terlebih dahulu menggunakan steam sauna, infrared sauna atau hot blanket...*sauna pants bukan untuk menguruskan kesuluruhan badan tetapi ia membantu memecahkan lemak pada bahagian-bahagian tertentu sahaja seperti pinggul, perut dan peha...


*terima kasih kerana berminat dengan produk kami*

Contact us
SPASAUNA
+6012-7875481(msg/wechat/whataps/viber/kakaotalk)

www.facebook.com/spasauna
www.facebook.com/pages/CikSpaSauna
spasauna11@gmail.com
spasaunahealth.blogspot.com